12-09-15

Dikke pluim voor Decathlon.

2015-08-09 13.56.42.jpg

Onze tent hadden we dus vooraf opgezet teneinde problemen te voorkomen op de camping t.t.z. voor aap staan. We waren zo euforisch de tweede keer toen alles zo vlotjes ging dat we ons eigenlijk geen zorgen maakten over het feit dat de buizen aan de binnentent (slaaptenten) niet helemaal horizontaal stonden.

1-Onlangs bijgewerkt123.jpg

Het zag er in onze blijdschap perfect uit, maar niks was minder waar. Op de camping aangekomen hadden we terug hetzelfde "probleem" de buizen aan de ingang van de slaaptent stonden ietwat gebogen in de lucht, wat bij het binnenkomen van de slaaptent telkens een hindernis was die moest genomen worden. Vermits we dit niet goed kregen vonden we dit toch vervelend. Tot we opmerkten dat er nog een kampeerder met dezelfde tent op de camping stond. Ik ben dat toen aan die mensen gaan vragen (fransen uiteraard) en ook zij hadden hetzelfde probleem. Op dat moment voelden we ons al een stuk beter, het lag dus niet aan ons of aan onze skills.

slaaptent.png

Hierboven kan je zien dat de buizen een paar cm boven de grond stonden naar het einde van de vakantie toe zelfs een 10-tal cm zodat ook het sluiten van de tent een probleem werd.

Terug thuis zijn we de volgende dag naar Decathlon getrokken met onze tent mee en ook de nodige foto's. Daar werden we heel erg vriendelijk onthaald door de verantwoordelijke die ons met niet zoveel woorden zei dat dit een bekend euvel was. Hij stelde voor dat we op de parking gingen kijken naar de andere tenten en eventueel een nieuwe zouden uitkiezen. Wat we dan ook prompt hebben gedaan en wonder boven wonder, we vonden ongeveer dezelfde tent maar een nieuwe versie met de buizen aan de buitenkant, bij de fabrikant hadden ze ondervonden dat die buizen aan de binnenkant vaak voor problemen zorgden. We mochten zonder discussie onze tent ruilen voor de nieuwere versie.

tent.jpg

Het enige wat er voor ons nu nog te doen valt is weer opnieuw proberen deze in elkaar te zetten en weer af te breken net of we nog nooit niks anders gedaan hebben.Tong uitsteken

Bij deze "dikke pluim" voor Decathlon.

 

Commentaren

Da's zeker netjes, dat dat zo gemakkelijk ging, dat omruilen. Dat is nu eens goede service. Wij hebben dat trouwens zelf ook weleens ervaren.. met onze grote tunneltent. De stokken daarvan waren van glasfiber.. en na twee vakanties waren er daar al diverse van gebroken ( en gerepareerd door vriendlief). Toen vriendlief belde naar de fabrikant van de tent (Falco), vroeg die ons álle stokken op te sturen op zijn kosten en we kregen toen aluminium stokken ervoor in de plaats terug opgestuurd! Véél sterker! we gebruiken ze nog steeds en tot volle tevredenheid, en die tent is toch al zo'n 17 jaar oud!
Groetjesss!

Gepost door: mizzD | 12-09-15

Reageren op dit commentaar

Dat is toch geweldig hoor, daar kunnen een hoop winkels een voorbeeld aan nemen.

Gepost door: Edward McDunn | 12-09-15

Reageren op dit commentaar

Da's sjiek, Mimi ! Stuur ze maar je linkje door !
Eigenlijk zou je nu nog eens op reis moeten om 't echt te proberen, hahaaa... !
Lie(f)s.

Gepost door: Lies | 12-09-15

Reageren op dit commentaar

Dat is ferm - zoals ze dat hier bij ons zeggen - van Decatlon

Gepost door: Merel | 12-09-15

Reageren op dit commentaar

Ps. dit lijkt me wel geen pop-up tent.. klopt dat?

Gepost door: mizzD | 13-09-15

Reageren op dit commentaar

Dat is wat je noemt nog eens een goede service.

Gepost door: Noortje | 13-09-15

Reageren op dit commentaar

van een goede service gesproken Mieke

tof Mieke

Gepost door: willy | 13-09-15

Reageren op dit commentaar

dat is inderdaad een uitstekende service.
ga ik onthouden

Gepost door: pieterbie | 13-09-15

Reageren op dit commentaar

Dat is nog eens service hé, fantastisch dat Dacathlon zo perfect voor zijn klanten zorgt, daar zou menige firma een voorbeeld aan mogen nemen! Nu maar hopen dat het opzetten en afbreken van die nieuwe tent perfect zal gaan, maar daar ben ik welhaast zeker van, jullie handigheid kennende... Fijne nieuwe week meid!

Gepost door: gerdaYD | 14-09-15

Reageren op dit commentaar

Een voorbeeld voor vele andere winkels...

Gepost door: Flavie | 14-09-15

Reageren op dit commentaar

Ja amai! Ferme service was dat.

Gepost door: bea | 14-09-15

Reageren op dit commentaar

Dat noem ik nu eens service. En dat kan hen alleen maar opbr
engen want voor zo'n zaak maak je dan toch graag reclame hé!

Gepost door: magda | 14-09-15

Reageren op dit commentaar

De commentaren zijn gesloten.